Thursday, March 08, 2007

Washing Car!

Do you know how much calory you'll lose if you wash a car?

What about 2 cars?

I just finished washing 2 cars in the evening. Spent one and a half hours together. One is my parents car and the other one is my boyfriend's car. He's away and he lent me his car. So since I was free might as well wash the cars.

Its purely because of the calories I'm gonna lose. Nothing else. Swear!!!

But my mum wasn't convinced.

"Imagine what love can do. Goodness!"

was the remark she said to herself when she saw me washing the car. Obviously she was happy coz I was gonna wash HER car too but. Haha.. You got to know that I'm quite the princess in the family. And for me to wash the cars is quite a big deal.


But its purely because of the calories.

And because of that my mum is kinda angry when I do this kinda things. Coz I don't do it for her. Sigh.. Dunno should blame her or blame me.

Anyone here knows how much calories I lost? 100? 200? Perhaps 1000???

Unfortunately boyfriend's car is not in a very good condition. Too many scratches and pimples! SO after washing it wasn't shiny too... =( Cannot show to him I wash the car. Coz kinda no difference. Boohooo...

Wonder if he reads my blog? =P

Mum's car was nice though.. Super shiny! Kudos to me!!!



Hopefully this doesn't happen when I wake up tomorrow morning! >.<

After that I was super tired though. Wonder whether I'm gonna have muscles cramps tomorrow. Ok.. I know I'm making a big deal out of this. But you got to know that I have been sitting in front of the computer for the past half a year. My muscles don't really know the meaning of working! Poor them.

And I was so hungry after that. Couldn't wait for dinner! Finish one whole plate of spaghetti in minutes! Goodness.. People would think I haven't eaten for ages and was tortured by others to work in the mines!


Muz sayang a bit more. Wahaha..

Spoiled me! =(

I was so sleepy just now. Around 10pm. But once the clock tick 12am.. I'm on full mode now. Super energized! Goodness! I have got to stop sleeping so late!!! Its 2 am now! It was just 12 a while ago! Crazy!

Am gonna 'try' to sleep now. Kudos to me for washing 2 cars! Wahaha...

10 comments:

Marie said...

Hi, thanks for stopping by my blog and for wanting to exchange links. I've added you to my blogroll.

-Princess Shin- said...

marie,
Thanks! =)

zewt said...

hahahaha.... i think it definitely burns more than 200... that is, if you really wash it properly.

ya, that experience with the mat rempit was really an eye opener. screw them indeed!

you're talking about ... exchanging links?

krystyna said...

Hi Princess Shi!
Well written as usually!
What a pity that I can't run so fast as you writing a new interesting post! But I try!
Washing car is a great idea to lose weigh!
Benefit and Enjoyment!
Take good care!

dee said...

Lolz. I read in the papers that day, if you consume a burger you need to workout for an hour. Washing two cars..well, I'm sure you had a really calorie burning session! =P

cincailah said...

hmmm.. washing 2 cars might be 100 plus? well, you can eat a slice of pizza, with that amount of calories in it, you can wash 10 cars non stop. LOL!!

Azer Mantessa said...

my 19-year old son hardly wash his bike ... i guess he is taking things for granted as being skinny ... erks ... yikes

u have a nice weekend ya

-Princess Shin- said...

zewt,
wow.. 200 calories? Cool.. muz wash car more often now! Mum's gonna be thrilled to hear that!

I already put up your link! =)

krystyna,
Hello!!! Yeah.. I'm pretty free nowadays so lotsa post! Take your time my dear. Post at your own sweet leisure! Good luck ya!

dez,
Oh dear.. eat one burger work out for one hour? Haha.. right. Too bad! I don't work out! Don't care la!

Thanks for dropping by!

zewt said...

put up yours too...:)

-Princess Shin- said...

zewt,
Hehe.. I noticed! THANK YOU!!! =)